Gefocusseerde Shockwave Therapie

GEFOCUSSEERDE SHOCKWAVE THERAPIE

Weer pijnvrij bewegen

Behoor je tot de talloze patiënten die chronische pijn lijden en al het mogelijke hebben geprobeerd om ervan verlost te raken? Injecties, medicatie, fysiotherapie, relaxatiemethodes. Keerde jouw pijn ook altijd na korte tijd terug, vaak zelfs erger dan voorheen? Dan kan gefocusseerde Shockwave therapie wel eens een uitkomst voor jou zijn.

Chronische pijn wordt vaak veroorzaakt door ontstekingen of verkalking van pezen of van de slijmbeurs. Ook verkrampte spieren of spierknopen kunnen veel pijn veroorzaken. De behandelmethode kan hulp bieden bij klachten aan de schouder, knie, achillespees, een golf- of tennisarm, golf- of tenniselleboog of hielspoor.

Wat is het verschil tussen Radiale Shockwave en Gefocusseerde Shockwave Therapie

Voordelen gefocusseerde Shockwave therapie

• Uniek in . Behandelt 7 keer dieper en effectiever dan reguliere Shockwave.
  • Sneller herstel met minder behandelingen.
  • Gerichte lokalisering van de pijnbron door middel van echografie.
  • De oorzaak van de pijn wordt direct bij de bron bestreden zonder medicatie of chirurgie.
  • Activeert de eigen genezingskracht van uw lichaam.
  • Ook bij elleboogpijn en pijn aan de knieschijf.

Shockwave therapie in combinatie met EMTT

Shockwave therapie kan goed gecombineerd worden met EMTT . Met shockwave behandelen we een klein gebied met veel energie. Dit zorgt voor een verbeterde doorbloeding en een herstel reactie in de cellen. Met EMTT therapie zijn we in staat om dit nog beter te faciliteren waardoor onze behandelresultaten toenemen.

En natuurlijk is een gepersonaliseerd beweegprogramma hierbij een zeer goede aanvulling.

Vraag ernaar bij u behandeld fysiotherapeut.